понеделник, 25 ноември 2013 г.

За неочакваните женски подаръци към любимите мъже

Жените обичат да подаряват неща на любимите мъже. Ножички за обрязване на пури, яхти, спортни коли - всичко това, което мъжете обичат.

Ваня добре ме познава и затова смело поех към вратата, когато ми каза - За теб са...
Обожавам разправиите около вратата с амбулантни търговци и с религиозни дейци, а този път пред мен се изправи китайка от Свидетелите на Йехова, подкрепена от местна леля - вярваща.
Много сочна хапка, като за понеделник вечер. Аз им разкрих, че съм роднина на Исус, че съм атеист, че се усещам много близо до него, въпреки това. Предложих им ако загубят пътя и светлината, да ми се обаждат да ги напътствам, при това - директно от роднината
 Попитах ги те имат ли да дават нещо без пари, нещо по-конкретно имоти, коли, друго движимо или недвижимо имущество, пари без пари също може. Китайката се ухили и ми казва: - Аз от предния път помня теб, ти пак без пари искал!
Умрях от кеф, обожавам да говоря глупости и да ме слушат най-внимателно!

Разкошен разговор, след който аз ухилен се върнах в стаята и искрено благодарих. Ваня наистина знае с какво да ме зарадва! И не се шегувам никак!

Няма коментари:

Публикуване на коментар