вторник, 9 април 2013 г.

SCI: Спестявай разумно и...не се сърди на усмихнатите хора

Един уморителен и сив ден бе на път да завърши по подобаващо труден, почти агонизиращ всичко в мен начин, когато като мексиканска вълна, през мен мина усещането от този клип.


Шапка свалям на режисьорите на тази космически динамична бизнес приказка, която започва с вълна от усмихнати хора, които няма как да не са щастливи, без да има особена причина, те просто са заедно. Това е  добре, не съм против, аз съм ЗА хората да са заедно.
След това, лидерът заявява, че няма нужда да се открива топлата вода, че мрежовият маркетинг е най-бързият начин да се придвижат стоки и услуги до крайния потребител. Мека музика, все едно капе разбито казанче. Да, да вървим напред към успеха, що пък да не! Важното е да се взимат решения, да продължат напред и да не се примиряват със статуквото. Ми аз съм такъв! Корав и решителен!
Усмивки, мека музика и прегръдки, бавна, но сигурна кулминация.
И първата сватба в SCI...ми женят се хората. И това... добре. Хуморът ми напомня старите новогодишни програми. Следва спонтанен смях и дюдюкане от тълпата. И ето, има 5 коли, но...смехове, ентусиазъм, смехът на някой от водещите е почти мефистофелски*...колите били стари соц-возила. Кратка разходка покрай всеки автомобил, в която всеки от лидерите е измъчван от терзания, тълпата се смее, водачите на паството триумфират със стари, но много сладки лафове. В следващия момент, ето, те са вече в новите БМВ, дето им се пишат на...няма да кажа къде...следват клаксони и бърз триумф, последван от край, който е просто неочаквано тих.

Ще взема и аз да дам едни пари и да стана част от многото щастливи хора, какво седя като ДРЪТ и беден песимист, дето му опада косата от дърпане. Какво ми са виновни усмихнатите хора... Ще си купя бяла риза, ще сглобя от три костюма един и ето ме, човек от новото време /моля, никакви илюзии с онази политическа пасмина/. Дали щастливите хора ще ме вземат и мен, Гуакамолето** на мексиканската вълна? Дано...

Бележки под линия:


Няма коментари:

Публикуване на коментар