събота, 13 април 2013 г.

Писна ми от чалга!

Господин Тодоров, искам да ви занимая с един привидно глупав и дребен проблем, който /вярвам/ сериозно тормози живущите на улица Венера в квартал Малък Железник. И така, от около година там работи заведение под името Инфинити. Цялото минало лято, всяка вечер - шумна жива музика, оркестърът свири на двора, безброй пъти аз и съседи сме викали полиция, за да ги помолят да спрат. Имам жалба подадена в общината - отговорът - направена е проверка в 23.30, всичко било тихо, имали разрешение за жива музика. От няколко дни се започна пак - шумна музика, която се чува навсякъде. Опитах се да разбера, дали разрешението касае заведението - където ако свирят - при затворени врати, няма проблем или дворът му - където очевидно има проблем, при въпросните високи децибели. И докато пиша, оркестърът е все едно под прозореца ми. Може ли да се направи нещо, възможно ли е замерване от компетентните органи на нивото на шума, защото идеята да стоим цяло лято със затворени прозорци...просто не е работа. Цял квартал срещу заведение с 6 маси вън и вътре...труден въпрос.
https://soundcloud.com/ivaylotonchev/shum-at 
И да допълня - това е записано в 19.40, събота вечерта, в един български квартал, в който трябва да си стоим зад прозорците, докато отвън се...живея на около 60 метра от заведението. Жал ми е за хората, които живеят точно до него. Сега в момента пеят - Всички сме хора на този свят, хубаво, ама...не искам да съм човек в такъв свят.
 ПИСНА МИ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар