събота, 1 юли 2006 г.

Sabbath Bloody Sabbath

Смотана събота, проспах я цялата, не чистих, не тренирах, само ядох и спах. Болеше ме ужасно главата, чак сега се сетих, че имам едно аулинче в запас и...ето, мина ми.
Утре ще чистя, няма да ям, ще се натренирам като змей. И си пуснах любимите JERICHO...

Много студен и изчистен прог от 70те, ситуиран в Англия, изпълнен от евреи - имигранти.
И се усмихнах, малко ми трябва. Надух музиката, ще ходя да мия чинии и да се готвя за интервюто. Днес съм пак на интервю в радиото, заради новата Бруталика.
Чудя се, дали да отида на интервю с колелото и дали да се изживея като един голям черен субект, който профучава в 1 часа сутринта по улиците, без грам опознавателни светлинки.
И ми стана чудно, дали в Стара Загора живеят вампири и как им се е отразил прехода към пазарна икономика? И дали вампирите се оплакват от ниски заплати и дали и тях ги цакат с нощните, защото те нали само през ноща са активни, следователно работят все нощна смяна, дали им плащат адекватно?
Интересно, интересно, приписа ми се.

7 коментара:

  1. Страхотно се получи това интервю! За първи път от много време не ми беше нерно, не пелтечех, не се запъвах. Не исках да свършва.Скоро може и да го кача тук, да го чуете...:)

    ОтговорИзтриване
  2. Браво! Looking forward, както казват отвъд Атлантика, а все повече и у нас. Като как я чувстваш славата - тегне ли, убива ли или напротив?! Аз вчера също карах колело по тъмно - към 10.30 - 11.00 на връщане от нашите. Направих се на много ербап ама хем беше хубаво така в тъмното и по хлад, хем си беше малко страшно, щото не се виждаха дупките, а и аз не се виждах много. За всеки случай си бях взела обратно една бяла кампанийна тениска дето я бях подарила на сестра ми; бяла и с голямо синьо око на гърба. Отдолу пише: "Отвори очи! Трафик на хора" И се чудех къде ще се окаже иронията в случая - дали шофьорите ще си отварят очите за мен или някой ще ме сгащи в някоя тясна уличка и ще реши, че още ставам за трафикиране. Така или иначе мина се без инциденти освен че докато сменях скоростите пропадна в една дупка колелото и малко време трака и се откачи веригата точно насред едно голямо кръстовище. Но важното е да имаш инерция; тогава и ако откажат временно системите, това остава незабелязано за света. Какво ли съм се разписала и аз; това е защото имам да чета едни безкрайни текстове и вече се побърквам, а нощем все сънувам, че няма да имам време за нищо. Една седмица до големия път! Лек ден сега и ще съм благодарна ако може някой да ме упъти към ер малъка на фонетичната клавиатура, че все се налага да го копирам и пейст-вам от Интернет - не си е работа.

    ОтговорИзтриване
  3. :)Слава? Не бих казал, че имаме "слава". Повече ни трябват "пари", за да продължаваме, пък славата е просто суб-продукт, който е малко наистина безсмислен без паричките. А уви, те са много малко.Но днес ми е леко, натренирах се като звяр, после заспах в хола, под хъркането на Георги Жеков от Скат, който ме засмива от сърце всеки път, като извади някой нафталин, да говорят за "червените бащибозуци". Следиш ли това enfant terrible на родната ТВ журналистика? Мнооооооо е готин! :)Аз пиша по БДС, не мога на фонетичнааааа...Сега след малко ще ти постна едно парче от нещата, които слушам сега. С него се надъхвам да започна да чистя.Знам, че е далеч от нещата, които слушаш, но е такова захващащо, че не може да не го чуеш...http://neonlights.hit.bg/NovuyElektron-Piesa2.mp3Заповядай...една пътека към детството ми, такова, каквото ми се е искало да бъде. И да не свършва.А вчера взех такси. Заваля дъжд и попаднах на шофьор със скапано радио, който от зор да му бие ритници, за да чуе резултата, на едно кръстовище чак пръдна. :)От притеснение завързахме разговор за нещата от живота...:)

    ОтговорИзтриване
  4. Много си се задълбочила, карай по-лежерно, доматите са все още по 80 стотинки, а лятото идваааааааа...:)От толкова много тероризъм ще заподозреш в участие в Хамас и съседите от първия етаж, които бодро рупат дюнери и не говорят с никого...:)А драйвърът си беше пич, хубав човек в себе си лоши неща не държи.Въздъхна му ангелчето, на фона на мача Аржентина - Франция. :)Радвам се, че песента ти е харесала. Беше хубаво време, мама му...:)

    ОтговорИзтриване
  5. А аз се чувствам днес така, както ти вчера – цялата схваната от седене на фотьойла, четене и ядене. Май ще изляза с колелото да обиколя парка, нищо че мирише на дъжд. Имам тук много неща за четене и въпреки че са малко нещо по служба са мнооооого интересни – главно за тероризъм, за легитимна и нелегитимна употреба на сила става дума. Вчера четох за опита за атентат на ИРА в Гибралтар – по делото в Страсбург за избиването и на тримата терористи от войници на SAS – с много куршуми в гърбовете и главата. Въпроса беше дали е превишена абсолютно необходимата сила. Самото описание на операцията беше мн интересно. И после видях, че една от терористките е била жена и се впуснах да я гуугъл-вам, за да си представя сцената. Хубава жена, с хубава усмивка и кестеняви коси. А после докато я търсех се оказа че един войник на SAS дълги години е имал страстна връзка с нея макар да е знаел, че е терористка от ИРА (или точно затова?!?) и после е написал книга. После четох за други жени терористки, като една палестинка. Въобще, бях се потопила в животите на разни хора и единия ме водеше към другия и си ги следвах тези нишки и така... А днес изчетох сума ти материали за кризата с американските дипломати заложници в Техеран през 1979 – 1981. И ми остават още толкова много неща да изчета, а все се отплесвам... И вече толкова ме болят главата и очите. И това с шофьора на таксито много ме развесели :) Много живо си го представих и си се смях тук сама. Песента дето си я пратил ми напомня разни ведри руски юношески филмчета от едно време като “Закуска на тревата.”

    ОтговорИзтриване
  6. Доматите са по 80 ст'инки в Стара Загора; тук не, еле пък на пазара до нас. Ама нейсе, не се оплаквам.

    ОтговорИзтриване
  7. Всъщност, евтините домати са един сигурен признак, че ще оцелеем, нещо като застраховка за бъдещите дни.А такива е хубаво да има.

    ОтговорИзтриване