четвъртък, 13 юли 2006 г.

Четвъртък..след връщането от морето

Леле, минаха 4 дни от завръщането ми от Варна и още не мога да усетя, че съм си обратно у дома.
Варна беше доста готино, приятен хотел, по 1-2 часа гарантиран плаж, преди внезапно рукналите дъждове да обръщаха всичко във воден ад. Хапване, пийване, веселба, оня инцидент на плажа и после завръщането през Габрово.
Сега от понеделник насам съм в Стара Загора, бачкане до ушите, 3 дни бях квестор на едни двойкаджии, забавни хлапета. Струва ми се, че те са много по-умни от другите, с нормалните оценки, не знам защо.
И само ми се спи, сигурно е от жегата и от продължаващата ми диета. И не ми се ходи на фитнес, само ми се спи. Време е да се мобилизирам, но как сладко е да спиш следобед.
Спокоен сън, друго не ми трябва сега.:smurf:

Няма коментари:

Публикуване на коментар