понеделник, 1 януари 2007 г.

Случка на нова Година 2006

Всъщност, Андикауфманският период продължава трайно. ...
След като се напих леко в нас и ходихме до центъра, посетих после един купон, където престоях до 4 и половина.
Като пия много, аз ставам леко некомуникативен, защото като съм пил, говоря само глупости, при това с неувяхваща страст.
Седях, лека полека коментирах, не се впусках в разговорите, не пиех.
После любезно благодарих и си тръгнах.
Колко странно, на сутринта ми споделиха, че след напускането ми направили психопортрет и ме обвинили в "интелигентност". И понеже като съм мълчал, другите се усетили тъпи, бил съм и надменен.
Хареса ми.
Да те обвинят в "интелигентност" на новогодишно парти е част от култа към абсурда, на който явно аз съм последовател.
После, в резултат на силно обедно кафе, се помъчиха да ме оженят.
Но това е вече друга история.

Няма коментари:

Публикуване на коментар