сряда, 6 декември 2006 г.

Безопасен като мляко...Captain Beefheart

Но у дома няма мляко. Изпих 4 пакетчета с нес, разтворени в една кола.
Подскочих. В ушите ми звучи магическото Zig Zag Wonderer на Captain Beefheart. ...
И той ме води през вечерта, докато сърцето ми тупти лудо.
Зиг заг, зиг заг...
Днес ми свърши курса 1 ниво. Всички са доволни, а аз им казах, че най-накрая ще мога да съм си у дома и да гледам пародията на "Спасители на плажа", където всички мъже са изобилно окосмени и са били на война в Гренада.
Оказа се, че този сериал е вече свършил. Отдавна. Усетих се ограбен. Всъщност, минаха 3 месеца от живота ми. Колко странно минава времето, вероятно няма как да го усетя, освен ако не почна друг курс. Първата ми сряда сам у дома, сряда вечер, време за парти.
Ще си направя малка трапеза, пържени картофи с бира и напред, музика и трепет около повторенията на Женени с деца, където Ал Бънди става все по-любим мой герой.
И какво ще започне след Капитана, освен THE DOORS - Opening the gates of perception...
Странен и прашен буутлег. Сряда вечер, моето парти по случай завършването на курса....

4 коментара:

  1. Anonymous writes:Стига с тея ситкомове, най добрия сериал в момента е Тарзан по диема фемили!

    ОтговорИзтриване
  2. Anonymous writes:Дават го някъде към 9 30..след пипи дългото чорапче май ..

    ОтговорИзтриване
  3. Нямам време да го гледам, тогава съм клюмнал напълно и само до Тарзан ми е...:)

    ОтговорИзтриване