петък, 15 декември 2006 г.

Весела Ханука! 2006

Да ви е честито и весело! ...

50 коментара:

  1. Anonymous writes:Честит празник господин Тончев.Лошото е че не съм запозната с вашите обичай, пазници, традиции, но ти желая всичко добро, повече почивка, по- малко работа, много пари. Честит празник.

    ОтговорИзтриване
  2. Anonymous writes:Кой се осмелява да пише от мое име??

    ОтговорИзтриване
  3. Anonymous writes:Ако си искал/а да го напишеш трябваше да ме предвариш. Нищо не пречи хубавите пожелания да се повтарят, докато хванат "декиш". На всички желая само хубави моменти по празниците. А господин Тончев мисля че се сеща коя съм, това е важното - приятел :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря на всички за пожеланията...

    ОтговорИзтриване
  5. Рали writes:Понеже съм невежа в английския, но който желае поне може да се опита да си преведе нещата, това което си написал анонимнико, означава пилешка веселба или нещо подобно така ли? Че кой ти дава право да обиждаш хората? Че какво като имат друга религия? Ако те ни почнат нас? Я малко уважение!!! Ако нарочно влизаш тук за да се чувстваш интересен, незнам аз конкретно не те понасям. За Тончев, той сам ще си каже.Ако нещо съм сгрешила, извинявам се.

    ОтговорИзтриване
  6. Бе, кок - мок, всичко си беше наред. Тончев понася всичко, той може и го прави. Не знае докога. Докато не изгърми като бушон от свръхнапрежение.

    ОтговорИзтриване
  7. Anonymous writes:Рали,cock на англ.,означава-мъжки член!Някои се гаври със сексуалността на Тончев!Стига бре,какво ви е направил чиляка?

    ОтговорИзтриване
  8. Рали writes:Съжалявам, извиних се - не знам английски. И какво те бърка секуалността на хората? Явно и ти искаш да опиташ пък не знаеш как да си поискаш? Може да е хубаво, не си ли се замисял? А щом му е хубаво на човек - жив и здрав да е, а щом и Тончев го понася ...Айде стига и по-ведро на всички :)

    ОтговорИзтриване
  9. Със сексуалността ми ли се гаврите? Какво да ви кажа, няма проблем, давайте напред, явно за секс ще се говори тук.

    ОтговорИзтриване
  10. Val writes:Така може ;)Как сексът те употребява?! Мисля, че те използва да му вършиш черната работа. :) Ужас, разлигавих се, а още е твърде рано, пък и чехкините в СУ винаги се възмущават, когато се държа така. Стягам се, слагам сериозната маска и потеглям. Лек ден, Тончев.

    ОтговорИзтриване
  11. Ми не знам, аз съм девствен, давайте вие, Вал-кирии такива :)

    ОтговорИзтриване
  12. Val writes:Наистина имаш железни нерви, Тончев, браво! :) Аз бих трила наред.И какво за секса? :))))

    ОтговорИзтриване
  13. нали разбираш, че Вал-кирия не е съчетание от име и дума от турски произход, а именно това:мит. В скандинавската митология — една от трите войнствени полубогини, които решавали изхода на битките и отнасяли душите на загиналите в двореца Валхала (дворец на скандинавския бог Один, където обитават душите на падналите в бой войни).От тук нататък май и двамата чакаме да ни разкажат що е секс и как той ме употребява...:)

    ОтговорИзтриване
  14. Val writes:А, не съм я почнала аз темата, че да давам. Чакаме анонимко да ни обясни как стоят нещата ; ) Пък и аз съм мъничка още, не разбирам."Валкирии"... хммм :)

    ОтговорИзтриване
  15. Значи, щом черната работа, сексът е като локомотивче.Като се запретне мъжа, ръга въглища, ръга въглища, изпотява се, количеството въглища достига критичния максимум, жената и бляскат фаровете и тръгва по надолнището.:)Затова жените дето правят много секс им казват "паднали жени", защото са все по надолнището и са се хързулнали.Добре, това е за мен секса, а за вас?

    ОтговорИзтриване
  16. Anonymous writes:Ебаньеееееееееееее, сиреньееееее, хлеееееееб ПУТКААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА!

    ОтговорИзтриване
  17. г-н Паси writes:Правене на любов, пармезан, франзелиВагина!Моля ви се, в Европа влизаме, стига с това преекспониране!

    ОтговорИзтриване
  18. г-н Леви writes:Е бива ли сега такива работи? Сирене ... На какво прилича това?!

    ОтговорИзтриване
  19. Как да ти кажа, не са ми приятни, но щом с приемането на тези неща нормално помагам на някое изродче да се усети по-дружелюбно прието сред хората, нека го изслушаме. Коледа било време за чудеса, нека дарим щастие на всички.

    ОтговорИзтриване
  20. Рали writes:Съжалявам, имам чувството че всичко оплесках. Мисълта ми беше че щом и ти /Тончев/ приемаш тези простотий, добре. Относно секса - правете секс хора а не война. Обичайте се, радвайте се на живота до толкова до колкото ви позволява. Няма значение как го правите, нагоре или надолу се спускате по скалата, просто да е хубаво :)

    ОтговорИзтриване
  21. Anonymous writes:Да, всичко оплеска Ралице. Ако не ги беше писала тези глупости сега адските бездни щяха да са си затворени, Нйалартхотеп да спи кротко и в блогът на Тончев да цари мир и спокойствие - но НЕ! Трябваше всичко да оплескате и да говорите за секс!Животни!

    ОтговорИзтриване
  22. Ми да, да си говорим за секс вече, викам. Айде, че почти е полунощ, а все още сме на вие...

    ОтговорИзтриване
  23. Anonymous writes:анонимъс се самоубива ритуално и така почерня и без това сдуханите коментари, прибавяйки нотка нелеп черен хумор, малко черва и чубрица.

    ОтговорИзтриване
  24. Не искам да се правя на многознаеща, но не мога да се сдържа при тия страсти дето се развихриха около cock party. Може би много от вас знаят и си мълчат, но за тия, които имат някакви съмнения, това нито е пилешка веселба, нито е свързано с нечия сексуалност, още по-малко с нечия религия. То просто значи мъжко парти и е обратното на hen party, което пък е женско парти (или купон ако повече ви харесва). Никое от двете не съдържа обидни конотации, а чисто и просто констатации. Така че, успокойте се, религиозната и друга търпимост не е увредена!

    ОтговорИзтриване
  25. Да оставим конотациите и да обърнем внимание на конопациите, ако има наоколо...:)

    ОтговорИзтриване
  26. Anonymous writes:Абе то и тея травестити не са за изхвърляне......... "Анонимъс поглежда параноично наляво-надясно и си пъха ръката в гащите"

    ОтговорИзтриване
  27. Val writes:оф, тъпи пишлеменца, даже не можете да постнете нещо като хората.. скучни сте....

    ОтговорИзтриване
  28. Anonymous writes:Рали writes:Не мога да разбера защо трябва да обиждате Ивайло ? Той е страхотен мъж..

    ОтговорИзтриване
  29. Anonymous writes:........ и остава да витае в този блог докато свят светува.

    ОтговорИзтриване
  30. Като цяло, картинката е интересна трактовка на един доста по-семпъл празник, но мацките са много зле, много...Можеше с по-хубави. :)Все пак това е празник на светлината, не на нещо друго. :)

    ОтговорИзтриване
  31. Anonymous writes:Анонимъс се сгушва в Тончев,наглася си мекичко и заспива, примлясквайки.

    ОтговорИзтриване
  32. Ми добре дошла, стига да поизчеткаш малко идеята за пребиваване тук от евтината театралност, която на мен ми лъха на един добре познат образ от близкото минало.

    ОтговорИзтриване
  33. Rali writes:Махай се от мен, свиня !

    ОтговорИзтриване
  34. Rali writes:не мога да разбера мъжкия ви хумор..

    ОтговорИзтриване
  35. Ми и аз не го разбирам, но нека имат изява хората, какво да правим, нямам какво да кажа...

    ОтговорИзтриване
  36. Давай, то се видя, че до там ще я докараме.

    ОтговорИзтриване
  37. Anonymous writes:анонимъс сега е призрак и ще вие в ключалките ви и ще ви гледа как се къпете и ще лъска....

    ОтговорИзтриване
  38. Anonymous writes:Анонимъс се сгушва в Рали, наглася си мекичко и заспива, крещейки истерично.

    ОтговорИзтриване
  39. Anonymous, колкото искаш глупости си пиши (щом Тончев е толкова търпелив, аз лично не бих оставила изтърканите ти лафчета в своя блог), ама недей да се подписваш с чужди никове, тъпо е. Хайде, приятна вечер. И дано имаш и друг тип забавления, освен остроумничене и евтина театралност (страхотно казано, Тончев, позволявам си да те цитирам;))

    ОтговорИзтриване
  40. Подозирам, че ще използвам този блог само за коментари тук, но благодаря :)Сега трябва да обясниш как си останал дълбоко трогнат, че съм употребила толкова време и енергия за регистрация. И то само заради теб и твоето блогче :P

    ОтговорИзтриване
  41. Честито блогясване, Валкирийке...:)

    ОтговорИзтриване
  42. Не трогнат, а направо съм разтърсен. Имаш едно питие от мен! :)

    ОтговорИзтриване
  43. Deal! Ако отскачам към Стара Загора, ще си го поискам. ;)

    ОтговорИзтриване
  44. Добре, ама не пускам лихва, тоест, мезето е от теб...:)

    ОтговорИзтриване
  45. yana yaacov writes:Весела ханука и на теб:)

    ОтговорИзтриване