неделя, 10 декември 2006 г.

Една снимка от Сливен

Снимка от Сливен... ...

27 коментара:

  1. не е истина... къде в сливен е това?че май ми се очертава път натам?и мина ли през дегустационната на домейн боаяр?

    ОтговорИзтриване
  2. Това е в центъра, пише го на театъра им /доколкото разбрах/.Къде ти, дегустационни, али, бали...Бях тук. http://snimka.bg/album.php?album_id=83809С един ужасно пърдящ швед, взе да ми втръсва от него, сигурно шведите са най-пръдливата нация на света. Ужасно е.

    ОтговорИзтриване
  3. Рали writes:Някои казват че те считат като истински приятел ако си испуснат"душата" пред теб, но явно с теб е споделял много повече :)) Съжалявам те. Относно снимката - голяма работа, както и всичко което си снимал, заслужава си да го видите. Каква мижава нация сме, и сме тръгнали да се правим на евопейци, мое мнение не искам да го налагам :))

    ОтговорИзтриване
  4. Снимките са много силни, но пак искам да ти кажа, че вероятно в Европа ще ни е трудно.Да си пърди, просто бях смазан тези дни.

    ОтговорИзтриване
  5. Anonymous writes:Анонимъс одобрява шведа!

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимъс кой е, че да има право на мнение? :)

    ОтговорИзтриване
  7. Anonymous writes:Аз съм гласът на малкия човек....

    ОтговорИзтриване
  8. Абе, малки, големи, трънки...:)

    ОтговорИзтриване
  9. Anonymous writes:В нашата сцена всички рав ни сме!

    ОтговорИзтриване
  10. Коя е тази наша сцена, в която има толкова анонимност? Че на сцена излизат личности, другото е тълпа от анонимни зрители...:)

    ОтговорИзтриване
  11. Рали writes:Точно така, как ще променим нещата като стоим зад анонимност :-)Че какво му е на шведа, дошъл в България да си пуска душата, ние направо тук си серем / извинявам се за израза/ :-)

    ОтговорИзтриване
  12. Anonymous writes:оффф,Тончеееев.....

    ОтговорИзтриване
  13. Anonymous writes:Аз си имам гащи....не знам за вас.

    ОтговорИзтриване
  14. Anonymous writes:Дай си ми закуската бе, тестостеронен башибозук!!!!1

    ОтговорИзтриване
  15. Какво оф, какво ох, какво Тончев ?

    ОтговорИзтриване
  16. Anonymous writes:Ишкам жакушка!!!!!

    ОтговорИзтриване
  17. Anonymous writes:стига хленчи, стегни се, тормози повече лапетата, почвай пак да тренираш !стига мрънка...нека силата бъде с теб !

    ОтговорИзтриване
  18. Тренирам бе, хахахаха. Днес имам 3 часа във фитнеса.Жакушката не съм я загубил аз, че да я търсим тук.

    ОтговорИзтриване
  19. Anonymous writes:Който е за строенето на стоманолеярна, макдоналдс и 3 търговски центъра на иракли да си вдигне ръката! - Ето, нова тема! Доволен ли сте сър???

    ОтговорИзтриване
  20. Anonymous writes:млясмлясмляс, трохи навсякъде...

    ОтговорИзтриване
  21. Anonymous writes:Мммммммммммм че вкусна сиренкааа!!!!

    ОтговорИзтриване
  22. Що за тъпотия ?Апропо, Иракли, стана ми интересно.Собствениците на земята не искат Иракли да става защитена зона, защото губят пари и подозират в еко-рекет еколозите. Еколозите там нямат земи, но искат да наложат вето върху всичко.Струва ми се, че и двете страни имат над какво да помислят.

    ОтговорИзтриване
  23. Ми лапай я, какво чакаш..:)

    ОтговорИзтриване
  24. Anonymous writes:О, времена! О, вагини!

    ОтговорИзтриване
  25. Anonymous writes:анонимъс те блъска разсърдено и се разплаква, щото развали всичко !111

    ОтговорИзтриване
  26. Anonymous writes:анонимъс ти изяжда закуската !!!!1

    ОтговорИзтриване
  27. Доста тъпо взе да става, нещо по-свежо няма ли да си кажем?

    ОтговорИзтриване