петък, 10 ноември 2006 г.

Петък вечер с някакви пари

Един умен човек днес ми каза, че цялата ...
световна икономика се крепи на парите, които ние харчим в петък и събота.
Странно, днес аз похарчих почти 18 лева за три торби с продукти и сега седя и си почивам.
Петък.
Бях на кафе с една колежка. Тя ми отсипа от нейния ром и после по учителски стръвно изяде лимоните от чая си.
Мисля, че 25 грама ром ме напиха.
Седях на канапето в Ла Банка, гледах наоколо, съвсем и не чувах за какво идеше реч.
Тя упорито се мъчеше да ме навие да сваля от 25те лева, които и исках за да и сваля на двд някакъв блудкав учебен филм за европейската култура в 7 части. Гледах я и съвсем нахакано и казах, че ако продължи да ме врънка, ще и монтирам 25ти кадър с цици във възловите моменти, за да я зяпат учениците, като светне лампата.
Тя наистина има доста големи, което я смути и спечелих 25 лева.

Спечелих и неясна покана за зимна ваканция с нея някъде.
Два три дни някъде на хотел в планините, тя ще го уреди.
Мисля, че отчаяно се нуждае от секс, но търси да го покрие с романтичното извинение от планинско пътуване. Няма да отида, не го усещам. Не го и искам.

Може би тази петък вечер не е това, което искам да ми се случва в петък, след края на една тежка работна седмица, но може би така е по-добре.
Наздраве с чаша вино, част от парите ми, дадени в петък вечер.
И някой филм. Ще го гледате ли с мен?

8 коментара:

  1. Anonymous writes:доста време никакъв те няма. добре ли си? че с тази твоя обсебваща работа и живот на педала, като млъкнеш за 3 дни, хората започват да се притесняват....а за филма - не го гледахме с теб, но пък ти винаги си готов да ни разкажеш.

    ОтговорИзтриване
  2. Опитвам се да съм добре.Днес едни олигофрени ми загубиха половината ден, печатница "Пачов".Ах, мамицата им...Сега пия черен чай с литри, за да не ми се яде, защото днес съм само на 300 грама картофи /варени/ и 3 банана. Началото на диета, която трябва да изяде поне 10 килограма от мен, така съм решил. Пък и трябва, губя си формата.Чувствам се,че съм качил доста с разреждането на фитнеса. Но няма време, никакво време.Побъркващо е.Искаш ли да ти разкажа някой интересн филм?

    ОтговорИзтриване
  3. милена writes:може. ама само ако е от "сладникавите" :)а това с диетата защо не го отложиш за напролет????тъжно е покрай коледа да ядеш варени картофи с черен чай...

    ОтговорИзтриване
  4. До Коледа ще сваля сигурно някое килце и ще вляза във форма.Иначе, аз имам доста странно хранене. Нали знаеш, аз съм вегетарианец и не ям яйца.Това ми забранява почти 60% от стандартната кухня. Затова намирам удоволствие /примерно/ във варен ориз, подправен със 100 грама сирене и соев сос.Сега ядох това. И сутринта ядох лимон и гледах ТВ, за да не се вкисна съвсем. Вечерта ще ям сигурно малко ориз с лимонов сок. Или нищо.Пък и казах ти, не мога да празнувам. Така че, ще опитам да симулирам ентусиазъм около трапезата покрай Коледа, но умът ми ще е другаде. Не че няма да ми е приятно, но не мога да се отпускам.Да ти разкажа филм тази вечер, става ли?Че сега ми е едно гладно и най-много да те изям, ако продължим с разговора. :)

    ОтговорИзтриване
  5. milena writes:не знаех, че си вегетарианец... това по вътрешни убеждения или защото си против убиването на животни?а иначе менюто ти е очарователно. я по-добре вечеряй нищо, защото сругото звучи ужасно.и защо така не можеш да се забавляваш????

    ОтговорИзтриване
  6. Аз съм вегетарианец от почти 14 години. Първо беше против убиването на животни, после дойде почти почти маниакалната погнуса от всички животински продукти, без мляко и производни.Не мога да си обясня защо, но намирам ориза с лимон за вкусен.И на вода само не се кара, бейби, ти какво яде.../прозвуча ми почти като ред от някое мътно блуз парче, хаах/За забавлението, ами, ти поне си ме виждала поне 2 пъти, приличам ли ти на човек, който може да се забавлява? Не мога да се пречупя, седя тромаво в ъгъла, пия нещо и бързам да се махна. Големите компании и събирания ме подтискат. Не знам защо, вероятно защото съм пришълец в такива места, нямаме общи теми.Нито те си пускат CLUB DAZE на TWISTED SISTER вечер и ядат ориз с лимон, нито аз мога да седна на масата, да махам пържоли и да хваля ракията на комшията, обсъждайки футбола и новите коли от Германия.Май съм самотен вълк, а?И ще ти разказвам ли филм? Дълго се чудих кой да е, при положение, че аз такива "сладникави" не харесвам никак.Всъщност, харесвам такива, които ми напомнят/казват нещо за моя живот и тръпки.Не харесвам екшъни и филми от типа на Матрицата. Досадни ми са.Най-обичам филми, в които главният герой заспива прав в един нощен автобус, докато по радиото внезапно пускат песен на Стефка Берова и Йордан Марчинков. Той не може да сбърка тази щипкава седемдесетарска сладникавост, която се носи от гъгнещите говорители. Затваря очи, представя си, че слиза от рейса и хуква с викове по тъмната улица, за да разбуди хората, за да им каже нещо. Всъщност, тръгва бавно по улицата, с туба от 11 литра минерална вода и пакетче кафе в раницата.Гледала ли си такива филми? Или винаги превключваш на друг канал? :)

    ОтговорИзтриване
  7. Не, просто се забавлявам между себеподобни, пък такива ми е трудно да намирам.Не съм изтънчен, нито желая да изглеждам/ да съм, просто не мога. Не знам защо.И нямам и голямо желание за живот, нещата просто са оставени да текат.Вече не вярвам, че има нужда да се разбуждат хората.Утре да ти разкажа защо, става ли?Че днес капнах, клюмам и едва гледам. Апропо, и аз съм романтик. Личи ли ми?

    ОтговорИзтриване
  8. milena writes:чакай малко - да можеш да се забавляваш не значи задължително да си повърхностен. аз обичам забавленията, макар че по темите, които си изброил нямам какво да кажа. и имам особено мнение за хора с прекалено екстравагантни вкусове, които се събират на малки групички (или още по-зле - седят си сами) и се самоуспокояват, че проблемът не е в тях, те просто са много sophisticated...най-съществената част от нашата природа е хедонистичната - желанието за хубава храна, питие, секс, повече пари, успехи... желанието за всички тези неща е в същността си желание за живот. "сладникав" е прилагателно, което ти много (не)подходящо беше употребил...а относно филма - харесвам филми, в които той наистина ще излезе, ще разбуди хората и ще им каже нещо. Битовизмите ги приемам като неизбежна, но не особено приятна част от живеенето...ама какво да правиш - аз съм романтичка. разкажи ми такъв филм.

    ОтговорИзтриване