сряда, 27 септември 2006 г.

Нощна смяна

Нощна смяна. Промъкването по стълбището, което не е осветено, защото някой не е платил тока. И аз отказах, защото не виждам смисъл да плащам, а осветление да няма.
Отключвам, хвърлям чантата, свалям си обувките, влизам в спалнята, пускам силно музика, влизам в хола, лягам на дивана или на земята и така започва моята вечер. Сред познатите неща, уморен, след 12 часа работа, лежа и мисля. За ден като днешния. Скапах се днес.
Сутринта в училището, след 15 в частната школа, набивай, набивай, набивай...
Уморих се. Температурата ми е 37.5, носът ми тече като водопад, главата бие като барабан. А аз съм на дъската, пиша и къртя парици. И си викам, че ако не припадна, вероятно ще живея още. Поне до сутринта.
За да има още един ден като днешния. Всъщност, това било есента, низ от еднакви дни.
Добре, че поне Мр3 плейъра ми ме радва. Плоско извинение за гласовете в главата ми. Но звучат добре.
Заспивам. Лека.

4 коментара:

  1. А от днес вече има ток. Чудно, но факт. Стълбището свети.

    ОтговорИзтриване
  2. Anonymous writes:Сетих се, че с теб се запознахме точно през есента - сезон като настоящия, септември.Има нещо криво в есента, да.После всички хора ми казваха, че това им бил любимият сезон, а аз им се чудех на акъла.

    ОтговорИзтриване
  3. Защо бе, обичам есента. Кефи котките.Но в момента ми е така криво, че ...просто ми е лошо, умишлено преядох, купих си л карнитин, от утре почвам жестока диета.Всъщност, есента е хубаво нещо. Но аз съм така уморен, че не знам и въобще не съм сигурен какво е в момента. Какво е в момента?

    ОтговорИзтриване
  4. Есента е хубано нещо. Каквото и ще да си говорим, другарко. Защо не спите и не ми отговаряте на кю-то, да не правите секс с благоверния ? :)

    ОтговорИзтриване