сряда, 20 септември 2006 г.

Покрай кафето - за теб

“За теб е всичкото слънце, за теб е всичкото небе, за теб, песен моя, живот мой”
От седмица се будя с тази песен, ансамбъл Садко, 1967, Русия...безгрижен бийт от времето, когато не е било престъпление /спрямо хигиената на долните крайници/ да ходиш с гуменки на бос крак, дънки и моряшка тениска и с китара да възвестяваш колко е красив света.
Садко - Для Тебя
Но понеже животът отдавна е загубил своята примамлива невинност, вече да носиш гуменки на бос крак предизвиква само гъбички и ограничени възможности за социални контакти, с кафето върви и тази песен, която ме нахъсва толкова, че мога да отгризна врата на някого.
Sonics - The Witch
Още едно кафе, отварям очи, пак пускам нещо да шуми, обличам се и ...на работа.
Тъпото се оказа, че учебната година пак започна. Вече ми е трети ден, досада, досада.
Вчера си самонаправих забележка да престана да говоря глупости в учителската стая, защото хората ме гледат странно и създавам впечатление на “безхаберен” индивид. А това е нещо кофти за нашето съсловие, как така ще си безхаберен. Падна ми се почивна година, отивам в 7.45, откривам, че няма никой и си ходя.
10 часа на седмица с 13 клас, времето, когато може да станеш истински приятел с учениците си.
Отиваш, те идват, на тях им е криво, нощна смяна, уморени, просто седим по чиновете и си лафим.
И днес така, само дето съм в другата смяна. А после 4 часа с групата ми по английски, която ми напомня малко на кръжок по трудова терапия /на моменти/, но явно това са особеностите на работата със зрели хора в групи. Не знам дали единственият мъж в групата ще изчука нещо до края, не мога да позная.
Аз със сигурност няма да искам, но на него му личи, че копнее за нещо, което да прегъне като топла мекичка със сиренце и медец под крилото си. Интересно, поведението му е безотказна стратегия за жени във възраст 25 +. Културно-интелигентно извисено, със старомодни обноски.
Дано не се обърнем на “Искрено и лично” до края на курса, което е довело до крах на куп други курсове...
И така, от днес съм като Фантомас в главата, обръснах се 0 номер. И напред към задачите, парите чакат да бъдат спечелени. И куп още неща. И поредната есен дойде в живота ми.
Пуснах си THE FATSKINS и си стягам багажа.

25 коментара:

  1. MartinOwaR writes:Водката е еликсир, пий, другарю, no more tear ;)

    ОтговорИзтриване
  2. MartinOwaR writes:Хоп кафенце, хоп водчица :)

    ОтговорИзтриване
  3. Не става, пия вода и айрянда не ставам зян. :)

    ОтговорИзтриване
  4. :insane:Лошо е да пиеш водка, после всичко ти се мотка. :)

    ОтговорИзтриване
  5. MartinOwaR writes:Вода и кафе-не на мене, не.Дайте ми ракия,метъл и оргия :)Хехе, педагог си ти, знаеш как да извадиш най-съкровените мисли на човека :P

    ОтговорИзтриване
  6. Кажи за оргиите, другото е ала-бала... ;)

    ОтговорИзтриване
  7. MartinOwaR writes:Хаха, продължаваш да дълбаеш в нежната ми душа. Като един истински Joey DeMaio си, галантен развратник :)Оргии не пия, водка пък съвсем,джиткам си айрана, на ЦСКА съм фен.Чиста е душата, мръсни са краката,но хипар не съм, хеви метъл таласъм!

    ОтговорИзтриване
  8. Меви Хетъл Съмтала? :)Смятам, че хеви метъла свършва с наличието на нощувки на палатки. От там почва хипарията. ;)

    ОтговорИзтриване
  9. Ами , аз като към пънк-сноб, какво да правя. Не на палатките, особено край стадион Калиакра. :)

    ОтговорИзтриване
  10. MartinOwaR writes:Хеви метъл хипария, олелия, мизерИя :)Закъде сме без палатковите изпълнения, все пак не сме рокендрол сноби :) Направи разликата между целодневното седене на бщро в офиса и излежаванката на полянката. "Ето, т'вай свобода!"Виж, кафето е тъпотия.

    ОтговорИзтриване
  11. MartinOwaR writes:Няма такова животно "пънк-сноб", или си едното, или другото, избирай :PКато гледам какъв дъжд буха навън, започвам да се съгласявам с мнението ти за поляните и палатките. Но слънцето пак ще изгрее пролетеска!!! А в душата ми всеки момент, пускам си Гама Рей.

    ОтговорИзтриване
  12. А аз тихо седя у дома, лежим в леглото, пием по 1 бира и гледаме кино. С Маргото. Мързелив кино - ден. Много хубави филми.

    ОтговорИзтриване
  13. Гледаме "Невероятна история". Страхотен филм. Как е възможно въобще да са го направили някога, тогава..

    ОтговорИзтриване
  14. MartinOwaR writes:Аз пък отивам на кръчма, така било редно. Да видим!!!

    ОтговорИзтриване
  15. MartinOwaR writes:Някога, много отдавна, не се мислеше толкова за печалби. И се правеха истински неща.Нали знаеш, търговци, храмове, туй-онуй, ала-бала, алъш-вериш ;)

    ОтговорИзтриване
  16. :)Някога е имало пари за всички, сега няма, другарю Карамихов.Предлагам да отворим първото село за оптимисти - в Гита къщите с двор са по 1000 лв, ще орем земята, ще се препитаваме с двете си ръце, събота вечер ще свирим на кардьони и ще си лягаме рано, да пестим тока.Аз мога да държа селския магазин. :)

    ОтговорИзтриване
  17. Anonymous writes:Как пък стигнахме до Гита :) Виждам, че си ентусиаст, но ще трябва да ти откажа, там отивам само ако объркам пътя. В Гита единствено песимизъм може да ме връхлети. И някоя здрава мома оптимистка.Говорим за печалби на дебели продуценти ("а мили продуценти ебават ни, нали"), още и още. Third person shooters без много завъртяни реплики, това удивително прилича на творчеството на Бритни Пронизаната_С_Копие.

    ОтговорИзтриване
  18. В Гита и да искаш, няма как да стигнеш, обърквайки пътя. Отклонението се отбелязва от статуя на паднала жена с автомат в ръка. Самата Гита.Ще ми се да отбележа, че не е лошо да има печалба, вероятно крива тя може да е само на оня, който не я получава. Или който не я е заслужил.И Бритни си е заслужила парите. Не знам с какво, ама са и ги дали.Или си ги е взела. Не е лошо, нали?:)

    ОтговорИзтриване
  19. MartinOwaR writes:В Гита и да искам, не мога да отида. Ама и не искам.Както каза Гаро, с теб не може да се спори, търговски дух :)Ще ми се да отбележа пък аз, че печалба трябва да има, идеалистите и те ядат. Но и удовлетворение от свършеното трябва, от истинското, дето топли сърцето, иначе хляба горчи.Не ми трябва на мен такава печалба, да си тръскам циците под широко деколте и да ловя пачки в пазвата.П.С. Не може ли без да въвеждам кодовете, побъркват ме :)

    ОтговорИзтриване
  20. Защо не се регистрираш, така няма да въвеждаш кода?Пък, защо идеалисти, вчера свириха Гранулом. Пенко от Бохеми е дал 300 кинта за помещение, 400 за алкохол, платил им е хонорари и ето, имаше концерт. Не можахме да останем много, на Маргото и беше лошо, но имаше и хора. Представяш ли си??Съвсем по възрожденски, началото на първите хеви метъл лайфове тук.И какво, Пенко не е идеалист, защото дава пари и очаква да излезе поне на нула. Дано успее. Аз си купих бира, която оставих недопита. И Маргото пи нещо. Не знам някой идеалист да е направил нещо. Или може би гледам в грешна посока, а някъде там идеалистите от съчка правят къща и от къща град?И естествено, има морална печалба. Тя е по-важната. Но без другата просто няма път напред. Или ти го виждаш?

    ОтговорИзтриване
  21. MartinOwaR writes:Май говорим за едно и също, ама не се четем един друг :P Нали тръгнахме от тъпите съвременни филми за масовия зрител, без много реплики и целящи единствено печалба, без да се държи на стойностното. Това е безпринципност, алчност и неидеализъм.Аз съм ЗА Пенко да направи много пари от такива концерти, пожелавам му го. За да може да ми предложи още много от същото и да се развиват групи и музиканти. Но ако след натрупването на капиталец купи Литъл Рок и го направи чалготека, това как ще го наречем? Да ме извинява човека, че го набърквам в такива извратени сюжети, ама ми се щеше да дам пример :) Пък ако скубе чалгаджии и влага в метълии, това също го одобрявам :)Я кажи за концерта, много ми се щеше да съм там, да се видя с хората, да се накефя отново на групата.Къде се регистрирам, в МайОпера или само за твоя блог? Ако е първото, не ща!!!

    ОтговорИзтриване
  22. Регистрацията е в муопера.ком, уви...Концертът започва жестоко, но се наложи да си тръгнем, на Маргото и стана лошо.Получи се, имаше поне 50 човека при нулева реклама и идваха още.Всъщнот, понякога са случва и парите да променят човека. Но това са си нормални неща. Всеки има свое виждане по темата. Всъщност, малкото или никакви пари пак променят човека. Не си ли се замислял и за това...И остави чалгата, тя умря. Останаха да и правят реклама само хората, които казват, че я мразят...:)

    ОтговорИзтриване
  23. MartinOwaR writes:Това да се чува за СЗ публиката, дано и занапред е така. Но доста се беше засушило при вас, според мен това е една от причините за добрата посещаемост. Тук бяха около двадесетина човека :(

    ОтговорИзтриване
  24. MartinOwaR writes:Хаха, "Нац. служба за борба с чалгата", тази реклама ли имаш предвид :PЗа малкото и никакви пари си абсолютно прав, мислил съм го, виждал съм го. Но има начин да правиш силно неприятни/омразни неща и без да се промениш, с надеждата някога и при теб да просветне. Тъжно е, но при много хора е така.

    ОтговорИзтриване
  25. Националната служба бе едно намигване и към двете страни, което и двете не го разбраха. Всъщност, когато правиш нещо, твое право е и да печелиш от него. Не знам защо бъркаш идеология и търговия. Вероятно всяко благородно начинание се нуждае от търговец вътре, защото идеалистите в чистия им вид са добри за плакат, но ужасни като организатори или нула по отношение на ефективността от действията им.Както и всяка търговия се нуждае от малко душа, за да не ти натърти и да ти стане безразлична.А сега чакаме и Епизод. Дано стане добър концерт.

    ОтговорИзтриване