вторник, 23 декември 2014 г.

За малките спомени, които намираме на неочаквани места

Като бях дете, често ходех по всякакви библиотеки и четях тонове книги. Личният ми рекорд е 17 книги за една седмица, като библиотекарката дори мислеше, че и се подигравам и лично опита да ме изпита, но това е друга история.
И представете си, понякога в книгите намирах снимки, писма, надписи и бележки от предишните читатели. Което още тогава ми се струваше много странно, интересно и често се мъчех да съставя цялата история, да открия какво точно се е случило, кои са хората на снимката или защо това писмо към някого е оставено вътре в книгата. Много често ги оставях обратно в книгата, за да могат да продължат пътя си към читателите.
Ровех се из плочите си днес, когато намерих няколко интересни надписа, ще ми позволите да ги споделя с вас, нали?
Надпис на първия албум на Щурците:
Посланието е ясно: На 21 в 7 часа в Пето районно...Ламбрев
Надпис на плочата на KEITH EMERSON AND THE NICE
Надисът ме накара да примляскам: For our three days, full with nice things! Eva
Не се нуждае да ви представям какво е значело това за 70те, три дни с някаква си Ева, руса прародителка на сексапила от соц-блока, която харесва KEITH EMERSON. Завидях на сънародника ни, наистина :)
Дали не е бил същият, викан в Пето районно, от някой си Ламбрев?
Кой знае, кой знае. Историята засега мълчи, но можем да си го представим.



Няма коментари:

Публикуване на коментар