петък, 17 юни 2011 г.

Честит ти рожден ден...

Рожден ден, а? Едно от по-скучните преживявания през годината, когато всичко около мен е като в клип на Филип Киркоров, а на мен ми се вие, че ставам на 38 и започвам 39тата. Никога не съм мислил, че ще ги достигна.
Аритметиката е проста - с всяка година в плюс, рязко намалявам годините, които мога да очаквам да доживея.
Осъзнаваш, че докато времето си тече, ние също течем в него.
Но карай...
Вместо обичайната песен, с която се поздравявам...

Да взема да се поздравя и себе си и всички вас с една велика песен от детските ми години...и да си пожелая много пъти да наруша закона през следващата година...

Луда работа, нали? Друго не си пожелавам. А, имам и още едно желание. Някой път ще ви разкажа и за него. Пожелайте ми и късмет с него.



1 коментар: