събота, 28 октомври 2006 г.

Съвместен живот с някого

Докато го пиша, тя спи зад гърба ми. ...
От 8 дни сме заедно у нас. Не е лошо, тук таме се поскарваме, разменяме си реплики, после пак гледаме някой филм, завити с одеало.
Моите филми май не и харесват. Вчера взехме "Плуто Неш" и на мен адски ми хареса, нищо, че поне 2 пъти го бях гледал. Бях наистина забравил развоя на събитията. Интересно и приятно усещане е, че в къщи има някой. Това прави от къщата дом.
И успявам да слушам и музика и да си опаковам колетите и да си върша моите, музикалните неща.
Страхотно е, че времето не е на изчезване, ако го споделям с нея.
Пак идват избори. Дали пак да не пусна невалидна бюлетина? Тази държава взе да ме отвращава.
А вас ?

12 коментара:

  1. Отвращава ме ситуацията в държавата. Теб радва ли те?

    ОтговорИзтриване
  2. Anonymous writes:Kakwo te otwrashawa?Nali wsi4ko ti e nared?

    ОтговорИзтриване
  3. Anonymous writes:Абе,да ти кажа откровенно,никак не ме радва ситуацията.Нямам работа,семеиство,пари,а съм на 30г.А уж имам образование,което не ми служи за нищо.Не се оплакваи!_-Имаш си работа,дом и жена!Какво друго очакваш?

    ОтговорИзтриване
  4. Не, не се оплаквам от тях. Работата ми е свръх - натоварена. Домът панелен. Виж, жена ми е супер. ;)Но за друго иде реч. Вече сериозно си мисля, че това място е прокълнато.Хората се изродиха. А тук вече няма значение какво семейство, приходи или жена имаш.

    ОтговорИзтриване
  5. айде сега разсъждения по картинка рано сутринта...какво й има на държавата? всеки си мисли, че заслужава да получава много пари за нищо работа. панелни домове... ми вземете си къщи. да ви видя как ще поддържате къща. щото аз това правя. и не се оплаквам на никой как изкарвам парите, необходими за да живея по начина, по който живея.въпрос на избор - всички го имат. като на някой не му харесва държавата - свят широк.иначе е хубаво да живееш в дом. макар и панелен. ;) как е маргото?

    ОтговорИзтриване
  6. Може ли да ти отговоря по-подробно в сряда вечерта?Не говоря за пари, друго ме притесняваше. Но искам по-детайлно да го опиша, не му е времето сега. Минах над 400 км днес с колата, после изкарах 8 часа в частната школа и главата ми дава празно.Маргото е вече по-добре. Сега аз се потапям във водопада на моите предстоящи дни /лягам на пода и почвам да пиша двойки на поразия, докато Маргото чопли семки до мен и гледа филм /.

    ОтговорИзтриване
  7. Anonymous writes:Индра,ти го каза много хубаво!Свят широк!НАи-важно е обаче да сме здрави и обичаме и бъдем обичани!Може би утре и това няма да ни остане!

    ОтговорИзтриване
  8. /Индра,ти го каза много хубаво!Свят широк!НАи-важно е обаче да сме здрави и обичаме и бъдем обичани!Може би утре и това няма да ни остане!/А къде остава секса? :)Сетих се за това...Контрол - Най-важнотоСъс думи без смисълВъв строят ме вкариИ аз думи без смисъл По - стените изписвах.Лудостта ме увлечеИ късно е вечеДори невъзможноОбръча да счупя.Но не се страхувамДокато има капка надежда,Че ще успея.Изправям се трудноСилите свършватПравя го само да проумеешДа разбереш :Най - важното.НЕ ВИНАГИ ТОЗИ, КОЙТО ГУБИ Е ПО-СЛАБИЯТ.И завършваше с едно Оле...:heart:Изпято със сърце!Здраве, любов, пари, усмивка...без тях не може.Но аз наистина визирах нещо друго, но снощи до късно работих и не ми се пишеше. Тези дни ще се изясня.Време е да си назнача шаман, който да ме обяснява на масите.:):):)Иначе, денят започва прекрасно с Dead Kennedys и гениалният Fresh Fruits For Rotting Vegetables. Добави чаша студено мляко и безквид.Добра сделка със съдбата, ако вярваш в нея.

    ОтговорИзтриване
  9. /:love: :heart: :wizard: :)/Това "Обичайки със сърце, правиш другия усмихнат" ли значи? :)Ето и моето послание:" :devil::sing::sherlock::sing::coffee::D "Разчети го. :)

    ОтговорИзтриване
  10. знам, че този, който губи, не винаги е по-слабия.както и че най-важното обикновено гравитира около цифрата 42.а относно посланието:"ако ти мине през болния мозък идеята да запееш, аз ще пропуша, ще побегна с фалцетови писъци и след чаша валериан ще навестя зъболекаря си"?

    ОтговорИзтриване
  11. Беше доста по-прозаично, заподозряла си ме в конспиративност.:)Нещо от типа на "Музиката на Дед Кеннедис замисля и е лукава. Пия кафе и се хиля." :)Тук днес вали сняг, уморителен ден. И Бразилия по Канал 1 тече със страшна сила. Жесток филм.

    ОтговорИзтриване