сряда, 18 октомври 2006 г.

Ревност - вече не си забавен

Изпитвали ли сте ревност? Ама от оная, която ви пречи да продължите нормален разговор и да излезете от него с репликата "Боли ме гъза!". ...
Странно, днес го усетих. Ей така, една жена ми го заяви. Вече не съм бил забавен. Не съм я карал да се усмихва.
Сега когато съм имал всичко, би трябвало да съм усмихнат, а и изглеждало, че съм в депресия.
И кога ще я накарам пак да се усмихва...Но нея я боли гъза за мен.
Посъветвах я да си вземе мехлем и за внимава къде сяда. Тя остана безмълвна и май мина инвизибъл.Или не ме интересува. Изтрих я от листата си, само час след като я бях прибавил.
Недоумявам, преди години тя можеше да бъде до мен...не поиска. Избра своя път. Сега аз се оказвам виновен, че не знам най-веселите шеги и не упражнявам пируетни каламбури по неин адрес...
Кому бе нужно всичко това...и сега пристъп на ревност, че обичам друга или че друга получава повече от нея...
Странни хора са жените.

11 коментара:

  1. наблюденията ми показват, че понякога хората (не само жените), когато решат да си тръгнат, продължават живота си с убеждението, че другият ще потъне в скръб и отчаяние, че ще закове прозорците и вратите и ще пререже вените си с ключ. и когато другият (след периода на улични престрелки) събере парчетата от живота си и ги подреди в пъстър пъзел, онзи, тръгналият си си, внезапно губи почва под краката. и тази внезапна неувереност в собствето аз се прояввява по различни начини: от агресия през ревност до ренесансови настроения.нищо ново под слънцето - най-трудно се преглъща чуждото щастие.

    ОтговорИзтриване
  2. Уви, тя си беше тръгнала. Преди много години. Почти 10.Майната и. Пускам Dictators и лягам да спя. Просто ревност, нищо друго.

    ОтговорИзтриване
  3. да де. щото ако си беше тръгнал ти, тя нямаше да ти помни и името.добро утро. идвааааааам ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Наистина не знам какво да мисля, защото днес в кю-то продължават нещата, бил съм студен и сериозен, не съм бил интересен.Теглих и една майна. Ама сериозна. Никога не съм бил маймунка на верижка.Ревнив съм, признавам си. Но щом изпусна някой от полезрението си, често той/тя ми става безразличен, ама дотолкова безразличен, че чак кънти.Интересно, ако има база за завист, значи нещата вървят добре, кой ги знае всъщност.Я да ти дръпна шала и диййййййй....:)Как можа да минеш толкова пресечки и да не блъснеш нито един човек, дори и след като с шала те управлявах?:)

    ОтговорИзтриване
  5. хората бяха по-малкия проблем, щото сами се пазеха. виж, елтаблата и стълбовете си бяха истински препятствия. всъщност преди малко реших, че мишо е виновен за закъснението. ама е чаровен.

    ОтговорИзтриване
  6. Мишо е наистина чаровен, когато не е на фаза или когато не е пил много. За съжаление, и да е трезв, усеща се, че прекалява с алкохола.И сякаш бе безмислено да бягаме, защото все пак си хвана нормалния рейс, от 17.50. Ако и него бе изпуснала, поне вечерята ти бе сигурна. И на купон у Ванката...:)

    ОтговорИзтриване
  7. бях напълно сериозна, когато ти обясних, че ако пак ме срещнеш с ванката ще си пъхна езика в гърлото на мишо и ще разбия сърцето на подопечния ти.не знам дали се усеща за алкохола, но след летните ти приказки за ходенето бос по центъра и тропическия шлем, очаквах някаква цирозирала развалина.а на мишо нищо му няма. освен, че си боядисва косата, де. и все още не му личи, че пие. освен, ако не знаеш. като го слушам, хем е весело, хем ми става едно такова горчиво. щото е готин тип. а в същността си историите му са ужасни.както и да е.бях тръгнала да ти казвам по повод внезапната мацка, че най-трудно се понася чуждото щастие.

    ОтговорИзтриване
  8. Ти що не пита Мишо дали иска? :)Мишо наистина ходеше бос и със шлем. Питай го.А пиенете му си личи. Виж му внезапните смени на настроенията.Но това си е друг проблем наистина, дано някога намери сили да спре с пиенето на бирите.Пък на мен чуждото щастие ми е безразлично, не знам защо.Щастие, нещастие, нека да си живеят и това е.Но явно идеята е другаде, в тези калпави човешки отношения.

    ОтговорИзтриване
  9. Пие защото работи под напрежение. Не знам как започна, но порка по 5-12 бири на ден. Загорки. Което е супер много.Не знам дали имаше искане, не ви гледах, пък и бях зает да слушам търговеца на пешкирите. :)Видя ли им сайта, на готвача-музикант?Бившите...често губя до такава степен интерес, че не ги поздравявам и на улицата.

    ОтговорИзтриване
  10. имах предвид не щастието на тълпа анонимни други, а на бившите. установих го покрай изумените погледи, с които се втренчват в мен, когато кротко обясня, че е нормално бившите да имат други жени / мъже - обратното би значело, че имат кошмарен недостатък, който само аз не съм забелязала.склонна съм да споря дали пиенето му личи. още не. но със сигурност му е проблем. той защо пие толкова, впрочем?а с искането едва ли ще има проблем - видях го зад очилата ;)

    ОтговорИзтриване
  11. Всъщност, тя ми се извини. Интересно, явно в нея има някаква първичност, която я кара да реагира първосигнално и после да го нарича "истинност".Пука ми за такава истинност. Мил съм и бил, майната и.

    ОтговорИзтриване