понеделник, 28 май 2012 г.

Как евреите носят кръстове в наши дни...


Едно от най-лудите неща на света, които могат въобще да ви се случат...да носите кръст и да сте евреин, при това комбинирано с последните капки майски дъжд, които се изляха над Стара Загора. Кръстът е зелен, аптекарски, а мястото му е пред една от нашите аптеки Фрамар.
На мен като мъж в офиса се падна задачата да изкача един зелен кръст със светодиоди по стълбите.  Мъжете в офиса са изчезващ вид, който си знае мястото и има широк спектър на приложение – смяна на тубите вода, гонене на мишка под бюрата или..носене на кръст.
Нарамих тежкия кръст, поех въздух и веднага фантазията ми ме хвърли хиляди години назад, когато един мой роднина пак така си носеше кръста към хълма Голгота, а после от това се започна една от най-добре развитите търговски марки на света.  Вървя, капките ме мокрят, влизам вътре в сградата и си мисля...няма кой да ме заснеме. Качих се горе, с мъка се разделих с него,  увих му кабела в основата и се опитах да разкажа на всички, че евреин е носил кръст, да, вярно зелен и с диоди, но кръст. Никой не ме разбра. Вероятно няма и да бъда разпънат.
Усетих се разочарован. Пропуснах си шанса да стана...

Няма коментари:

Публикуване на коментар