понеделник, 7 септември 2015 г.

Фитнесът - неочаквано удоволствие - отново!

Фитнесът си остава едно от най-наркотичните по вид удоволствия, на които е безопасно да се отдавам след 40те. Когато открих това удоволствие, бях на 31-32. За няколко години постигнах много и се спрях, мързел. И после пак започнах, спрях. Последното спиране ми беше август, 2014, след него ми последваха двете операции.
Днес се завърнах, 35 минути кардио, 6 уреда, 5 повторения по 30, без никакви тежести.  Усещам се страхотно.
И ако утре не ме смачка мускулната треска, след 9 вечерта съм пак в залата.
След краткия душ е особено приятно да извървиш тия 200-300 метра до дома в хладния въздух на квартал "Железник".
Въобще, отново се зарибих, признавам си :) И за моя най-голяма изненада, открих си чисто нови маратонки, които от години съм сложил в шкафа и не съм ходил с тях никъде. И това ако не е повод да ги скъсам в залата :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар