събота, 15 септември 2007 г.

Двойна игра

„Обичам те, усещам нещо специално в теб” ...
Много рядко можеш да чуеш такива думи след няколко разговора, които водиш с напълно служебен тон, докато описваш новопристигналите дискове или четеш нещо по новинарските сайтове.
„Обичам те, там ли си ? Искаш ли да се видим?”
Вече знаех, че тя е с размерите на трикрилен гардероб, че е досадна и че обича да и обръщат внимание. Вече бях отбил и два опита за виртуален секс, след които тя си призна, че на 32 години е девствена и не е правила нищо повече от целувки и прегръдки.
Мразя виртуален секс, що за глупост е да седиш цяла вечер и да си представяш нещо, което може би да е така леснодостъпно, само да се напънеш и да не си играеш да си го представяш. Отвратителен бе и навикът и да презвънява на телефона ми, за да я набера обратно и да си приказваме.
Втръснали ми бяха и и разказите за работата на село. Да си призная, бях я изтрил. Но тя упорито пълзеше в кю-то ми и искаше среща. На която аз да бъда „първия” и да се гушкаме.
Честно, замислих се. А може би тя ме обича. И може би това е истинската, просто е в кофти житейска ситуация? И може би ако я обичам и аз, ще се получи чудото.
В този момент се реших и на проба. Вързах се на втория ми компютър, ново кю и нов ник.
Как ли го избрах – Pulgasari. Героят на прочутата северно-корейска фантастична сага, който ядеше желязото и символизираше капитализма. Подготвих и снимка от някакъв сайт за запознанства и ...атакувах.
И колко странно, тя ми шепнеше същите неща, тя пак се „влюби в мен”.
А аз бях просто Васко от Пловдив, който с 4 изречения я нави да спи с него. Милото дебело девствено момиче. Дълбоко в себе си тя бе така отчаяна и копнееше за секс, че бе готова на всичко, само и само да легне с някого.
Все пак исках да попитам дали си няма някого, дали не е влюбена в някого...
Исках сигурно /подсъзнателно/ да чуя за себе си, как някъде има Ивайло. Тя коравосърдечно отрече да има някого или нещо. Време бе за удар.
Имахме среща вече, за осми септември, хотел Шератон, в 21.30. Аз, васко от Пловдив, с моя мерцедес А2727 и тя, която ще избяга от село, за да се видим и да останем заедно.
В това време, като Ивайло я попитах дали е свободна на осми септември, за да се видим.
Била заета, имало да прибират картофите.
Много важна и семейна задача.
Накратко, никой не отиде там. Тя отишла, но с час закъснение. Чакала Васко, а според по-късното ми обяснение, той вече летял с верния си мерцедес към Боровец, където го чакали приятели.
Следващата ни среща бе на 15ти септември. В това време аз /като Ивайло/ няколко пъти я подпитах дали наистина е уверена в чувствата си, така бе уверена и в тези си към „васко”.
15 септември, 19.30 часа, пред Зала Христо Ботев. Аз в това време пиех кафе в Стара Загора, но към 21.00 получих отчаян смс, че иска да си пишем.
Върнах се, тя още бе в кю-то, включих и Васко, който я „скастри за лекото и закъснение”, като и направи нова среща – 22.00 на светофарите на Техническия университет.
Съществуват ли въобще подобни неща?
Както си приказваше с Ивайло за картофите и прибирането им, така се „случи нещо важно и трябвало да излезе”. Чак ми стана жал, че така нагло и безогледно ме лъжеше, само и само да се добере до другото ми аз, оня, който и обещаваше една вечер секс и пред който криеше, че мен ме има. И пред него криеше, че мен ме има. Типичните нагли женски лъжи.
Такива бяха и час по-късно, когато ревейки ми звънна, за да ми разкаже „как хулигани разбили колата на приятеля на сестра и тя ходила да помага”. Един равен и уверен тон, а си я представях как чака на светофарите и чака да дойде мерцедеса на човека, който и е обещал да я чука и тя да загуби най-сетне девствеността си.
Утре смятам да и разкрия за моята двойна игра. Надявам се да разбере, че поведението и не е коректно спрямо никого, най-вече спрямо нея.
Както и че „обичам те” не е просто игра на думи, за да ти обърнат внимание.
Дали постъпвам грозно? Или необходимо жестоко? Все още се колебая...

19 коментара:

  1. Тъжна жена с още по- тъжна история. Не знам само дали и сама си вярва...

    ОтговорИзтриване
  2. Да, сама си вярва. За съжаление. Васко съм аз, но не и Дани. Имало е и трети.

    ОтговорИзтриване
  3. Чудно ми е, дали прави хубава картофена яхния.......с лющянче.....

    ОтговорИзтриване
  4. Вероятно прави много неща, но как да ти кажа, аз май няма да съм между дегустаторите. Гнус ме е от такива хора, честно.

    ОтговорИзтриване
  5. Тя малко като Смийгъл.....поне като го прочетох поста ти, нейната персона предизвиква смесица между съжаление/отврат.

    ОтговорИзтриване
  6. Хах, оказа се, че е тя. Аз и казах, че съм подал номерата за издирване и тя се шашна. Пуснах си един концерт на Франк Заппа,върши работа."Браун шууз донт мейк ит"

    ОтговорИзтриване
  7. Остави ги, прасни едно бульонче, пусни си хисарския поп!Попей си ....

    ОтговорИзтриване
  8. Много вероятно. От 2 дни някой ми звъни от непознат гсм и от софийски номер и ми мълчи, а сега ми заяви, че ме "обичала".Ох, втръсна ми. Защо в мен се влюбват само глигозаври и психично нестабилни жени на ръба на нервна криза?

    ОтговорИзтриване
  9. Дали, като си пишете по кюто, тя се е сгърчила над клавиатурата и повтаря "Май прешъс!!!" ..? :)

    ОтговорИзтриване
  10. Как е положението на фронта днеска?

    ОтговорИзтриване
  11. Средно зле, май...Разболях се, треперя целия, едва съм карал колата, защото ми беше зверски лошо. Като паркирах, треперех целия. Сега след няколко чая и опакован в няколко блузи с дълъг ръкав осъзнавам, че деня свършва.Слушам първия на BLUE OYSTER CULT и много се радвам, опитвам се да отпусна.

    ОтговорИзтриване
  12. Ойстър кълт добре влизат.Аз почти две седмици се влача с тея болести, на антибиотик бях, три вечери подред спах с компрес и памуци спирт в ушите.......и още не ми е минало съвсем, егати холерата...

    ОтговорИзтриване
  13. Абе, на всички ни е уж рано, но преди 2 седмици почина внезапно един приятел, едва 10 дни след сватбата си. Колко неприятно, но осъзнаваш, че никой не е вечен.А аз засега не съм на антибиотици, но май ще се наложи.Засега се теша с Phantasmagoria на Damned, железен албум.

    ОтговорИзтриване
  14. Онзи ден си говорех с един приятел, който също така се влачеше и обсъждахме кой - какви антибиотици зема и какво го боли....по едно време се усетих и се уплаших....рано ми е още.

    ОтговорИзтриване
  15. Ами това не е ритване, а просто леко побутване, маркиране на ритник.За да се усети, че нещо има криво. Нали знаеш, че може да се рита много по-силно от това.Просто исках да и кажа, че човек трябва да влага нещо, като казва "обичам те". То не е все едно да кажеш това и "тоалетната хартия свърши" или "дай салама".А тя се мъчи да докопа някого, като при това лъже най-безочливо.И дъновистката бе такава, а в тези думи се влага душа. Не изпотяване на определени органи, съчетано с желание да се почешеш.Интересно, знаеш ли, че колегите ми откриха блога и се зверят постоянно да четат. Явно много ги шокират нещата тук, много хард им идва явно.Така е, който не стачкува, системата го чете.

    ОтговорИзтриване
  16. Жената очевидно има проблем. Щото тя тези "обичам те" не ги казва на всеки срещнат от добро. ОК, очевидно греши, но няма нужда да риташ падналия. Или аз съм твърде жалостива...

    ОтговорИзтриване
  17. Ха! А за моите неща почти никой приятел не е чувал дори. Но те не са и така шокиращи :-) А ти що не стачкуваш?

    ОтговорИзтриване
  18. Не знам защо пък моите да са шокиращи, просто това че съм учител сякаш ми налага строги ограничения какъв да бъда, пък аз не искам.И затова не искам да стачкувам, няма и да стачкувам.Не искам да се лумпенизирам, а отговорничката на синдиката ме гони и ме кълне, че правя еврейски номера. Еврейски номера ли?На ви еврейски номер...

    ОтговорИзтриване