понеделник, 18 юни 2007 г.

Вероятни 10 неща, които му се случват на един човек, докато става на 34

01. Денят ми мина много леко, сякаш безоблачно, чак сега се усетих, че имам рожден ден.
02. Обадиха се много хора да ми честитят. Част от тях ме изненадаха, други ме очароваха, трети ме натъжиха леко, че не го направиха въобще. Но няма да се впускам в подробности.
03. Регистрирали ли сте се в сайт за запознанства? Учуди ме броят на непознати жени, които ми честитиха, всичките с напудрено изкуствени думи. Сетих се за професионалните оплаквачки на Борис Виан от Червената Трева, където просто работата им бе да плачат.
04. Ядох пица в един ресторант с две приятелки и ми подариха картина и нож. Имах и други подаръци. За първи път се радвам на подаръци.
05. Не черпих никого на работа, така си го бях решил предварително.
06. Вечерта завърши с две водки с Радка, моята колежка, която пак ревеше, че няма мъж.
Не оставих бакшиш.
07. Преди това изкарах 2 часа на една скамейка с Красимира, говорейки за психология и за новото и гадже, дъновист на 35. Всички дъновисти са тъпунгери, до този вероятен извод стигнах аз.
08. От утре съм пак на диета.
09. От утре си дадох куп обещания, които трябва да изпълня.
10. Втръсна ми от работа, работа, работа.
Това е.Честит рожден ден на мен, станах на 34!

4 коментара:

  1. Anonymous writes:не се случва често да четеш нещо от човек толкова влюбен в себе си. ужас!

    ОтговорИзтриване
  2. приятно ми е, че и ти го четеш. ужас.

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, честит рожден ден на огромна патерица!!!

    ОтговорИзтриване
  4. :)Ах, тази патерица...честито!

    ОтговорИзтриване